Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Εγώ νιώθω ένα κενό..Μπορεί και όχι..Δεν ξέρω καν αν είμαι καλά, αν είμαι χαρούμενη ή λυπημένη. . Αυτό που ξέρω είναι ότι ΘΕΛΩ να είμαι ΚΑΛΑ και η χαρά μου να μην κρατάει μονάχα για λίγες στιγμές. Χρειάζομαι λίγη παραπάνω δύναμη. Το χρειάζομαι..Γιατί αν έχω δύναμη μπορώ και να δίνω. Να μπορώ να αντιμετωπίζω μόνη μου τις δύσκολες καταστάσεις, τα προβλήματα μου και να προστατεύω μόνη μου τον εαυτό μου χωρίς να έχω την ανάγκη κανενός.-ελεύθερο πνεύμα ξέρω γω(:P)-Να ξέρω τον ηλίθιο λόγο ο οποίος εκεί που θα πετάω στον έβδομο ουρανό θα με κάνει να προσγειώνομαι ξαφνικά..να πέφτω, να χτυπάω και να πονάω κάπως..χωρίς καν να ξέρω το ΓΙΑΤΙ. Απλά τα πράγματα: Αυτό το γιατί θέλω να ξέρω. Ζητάω μήπως πολλά; Από την άλλη σκέφτομαι ότι σ’ αυτό τον (δυστυχώς) άσχημο κόσμο που ζω δεν είμαι μόνη μου. Έχω ανθρώπους γύρω μου που μ’ αγαπάν και με νοιάζονται. Αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που θα προτιμούσα να μην τους γνώριζα ποτέ μου..Και αυτό δεν το λέω γιατί μετανιώνω απόλυτα που υπήρξαν στην ζωή μου-και υπάρχουν ακόμη-αλλά γιατί βαρέθηκα την υποκρισία και την αχαριστία. Βαρέθηκα να προσπαθώ εγώ για όλα και μερικοί που είναι σημαντικοί για μένα να μην νοιάζονται ούτε στο ελάχιστο. Βαρέθηκα να τους βλέπω γύρω μου μόνο από συμφέρον και τίποτε παραπάνω τελικά. Βαρέθηκα να βλέπω τους άλλους να έχουν ΠΑΝΤΑ αυτό που θέλουν και εγώ όχι ενώ ξέρω ότι το αξίζω περισσότερο γιατί έχω αγωνιστεί για να το κερδίσω, έχω ξοδέψει χρόνο για να το κάνω δικό μου και φυσικά το έχω ανάγκη. Εντάξει δεν είμαι αχάριστη..Καταλαβαίνω..Όλα μεσ’τη ζωή είναι. Δεν γίνεται να τα έχουμε όλα και ίσως μερικές φορές εγώ να τα βλέπω από μία απαισιόδοξη οπτική γωνία επειδή αδικήθηκα και προδόθηκα..Και ΘΑ αδικηθώ και ΘΑ προδοθώ…Αλλά μπορώ να ελπίζω τουλάχιστον ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες..και ΘΑ έρθουν..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου